|
Klasifikácia: 04.4
|
| - Bútora , Martin
- Bútorová , Zora
- Filadefiová, Jarmila
- Godarsky, Ivan
- Gyarfášová, Oľga
- Kollár , Miroslav
- Krivý, Vladimír
- Mesežnikov, Grigorij
- Szomolányi, Soňa
- Timoracký, Marián
- Učeň, Peter
Slovenské voľby '10 : Šanca na zmenu. / ed. Bútorvá, Zora; ed. Gyarfášová, Oľga, ed. Mesežnikov , Grigorij, ed. Kollár , Miroslav, aut. Bútora , Martin, aut. Bútorová , Zora, aut. Filadefiová, Jarmila, aut. Godarsky, Ivan, aut. Gyarfášová, Oľga, aut. Kollár , Miroslav, aut. Krivý, Vladimír, aut. Mesežnikov, Grigorij, aut. Szomolányi, Soňa, aut. Timoracký, Marián, aut. Učeň, Peter. - 1. vyd. - Bratislava : Inštitút pre verejné otázky, 2011. - 276 s. - (Štúdie a názory)
slo
ISBN 978-80-89345-29-8
|
|
Anotácia: |
Z OBSAHU Stredoeurópske kontexty a zahraničnopolitické implikácie - Slobodné voľby v strednej Európe po dvadsiatich rokoch: čo vypovedajú o stave a perspektívach demokracie? (Soňa Szomolányi) - Zahraničná politika Slovenska: kontinuita, zmeny, nové horizonty (Martin Bútora) Politická scéna - Parlamentné voľby 2010 a vývoj systému politických strán (Grigorij Mesežnikov) - Konfliktné línie v parlamentných voľbách 2010 na Slovensku (Peter Učeň) Spoločnosť a voliči - Voliči v parlamentných voľbách 2010 - analýza volebných výsledkov (Vladimír Krivý) - Trendy vo verejnej mienke a voličskom správaní (Zora Bútorová - Oľga Gyárfášová) - Parlamentné voľby 2010 v rodovej perspektíve (Zora Bútorová - Jarmila Filadelfiová) Témy, kampaň, komunikácia - Kľúčové témy volebnej kampane (Ivan Godársky) - Médiá a voľby 2010 (Miroslav Kusý) - Podoby politickeho marketingu vo volebnej kampani 2010 (Marián Timoracký) Volebná kampaň objektívom Pavla Demeša
|
|
|
Typ: Kniha - monografia |
Signatúra: 5568 voľná |